Apache: mod_auth_mysql?

Karel Dudasek karel.dudasek na vtopu.army.cz
Pátek Červenec 4 21:30:45 CEST 2003

On Fri, 4 Jul 2003, Washek wrote:
> Problem je v tom, ze nepouzivam predkompilovany apache z distribuce,
> ale mam svuj vlastni, kde samozrejme tento modul uz neni...
>
> Jak rikam, vyzkousel jsem vsechny moduly, ktere byly ke stahnuti, ale
> ani jeden se me nepovedl bez problemu zkompilovat (samozrejme cesty k
> mysql includes a libraries, pripadne apache apxs jsem mel dobre
> nastavene), kuprikladu pri jednom ze zpusobu (pres apxs) se dostavil
> takovyto vysledek:
>
> # /usr/local/apache/bin/apxs -c -D
> APACHE1 -L/usr/local/mysql/lib/mysql -I/usr/local/mysql/include/mysql
> -lmysqlclient -lm -lz mod_auth_mysql.c
> [...]
Pokud ti ale na tohle nic nerve, tak ho prelozil.
Sice mysql nepouzivam, ale ted jsem predelaval dva servery, a kdyz jsem
narazil v jednom pripade mi dost pomohl Apachetoolbox.
Ma vlastni zdroj, pokud neni k dispozici original.

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VTOPU            Mirova 727
tel: +420 973 257 874	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 973 257 620	518 16 Dobruska  tel: +420 777 623 639