jak si vyzkouset Linux

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pátek Červenec 4 21:38:15 CEST 2003

On Fri, Jul 04, 2003 at 09:19:09PM +0200, Jordano wrote:
> Zajimalo by me (a mozna ne jen me) jestli existuje v Praze nejaka
> moznost vyzkouset si praci s Linuxem, nez se pro nej rozhodnu nebo ne?
>
> Vyuzil jsem moznosti na Linuxexpo, ale bylo to jen na chvili, tak
> hledam, protoze nemam zadne zname, kteri Linux maji, moznost vyzkouset
> si praci a moznosti tohoto OS.

Jestli si chcete vyzkoušet Linux, aniž byste pro něj musel vyhradit
partition, můžete zkusit SuSE Live Eval - to je instalace, která si
na windowsovém disku vytvoří asi tři pomocné soubory, ale jinak běží
přímo z CD. Když vás to přestane bavit, stačí ty tři soubory smazat.

Image toho CD se dá stáhnout na www.suse.cz, občas se objeví jako
příloha u nějakého časopisu (např. verze 8.1 byla někdy loni na podzim
v Chipu).

                                                      Michal Kubeček