chybové hlášení: crond has SIGCHLD set to SIG_IGN but calls wait()

Karel Babka dekls na top.cz
Pátek Červenec 4 21:41:01 CEST 2003

On Fri, Jul 04, 2003 at 10:12:23AM +0200, David Kostal wrote:
> Zdravim,

> Ja myslim, ze instalacni program resil pouze zavislosti balicku ktere
> sam instaloval, nikoliv tech ktere uz nainstalovany byly.

> Podle me je spravny postup udelat upgrade _vseho_, tj. tak jak to
> navrhuje instalator (coz by melo zahrnout upgrade vsech balicku ktere
> je schopen upgradovat) a az je system upgradovany tak instalaci
> procistit.

To už jsem jednou dělal; odinstalovával jsem celé KDE i GNOME. Byla to kalvárie
a nechtěl jsem to absolvovat znovu. Měl jsem zato, že instalační program bude
nabízet - při volbě UPGRADE - jen to, co je již
instalováno. Systém byl stabilní již delší dobu (RH7.3) a nechtěl jsem si jej
zadělat vším možným. K mé nelibosti opět ve výběru balíčků celé KDE i GNOME!
Strávil jsem několik hodin výběrem balíčků k instalaci. Měl jsem za to, že je
to ta správná cesta. Asi nebyla...

--
Ing. Karel Babka
DEKL&syn software