jak si vyzkouset Linux

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Pátek Červenec 4 23:31:27 CEST 2003

Jordano napsal(a):
> Zajimalo by me (a mozna ne jen me) jestli existuje v Praze nejaka
> moznost vyzkouset si praci s Linuxem, nez se pro nej rozhodnu nebo ne?
>
> Vyuzil jsem moznosti na Linuxexpo, ale bylo to jen na chvili, tak
> hledam, protoze nemam zadne zname, kteri Linux maji, moznost vyzkouset
> si praci a moznosti tohoto OS.
>
> Poradite?

Pokud mate na PC Win 2000/XP a aspon trochy vykonu nazbyt, pak byste
mohl zkusit nainstalovat si vmware (trial 30 days). Funguje nad
ocekavani dobre, do virtualniho stroje si muzete nainstalovat jakou
distr. chcete a az budete koncit, pak jednoduse smazete par souboru z
vasi win partition.

Je to opravdu velice stabilni. Na verzi vmware 3.x jsem mnohokrat
kompiloval kernel a bez nejmensiho problemu (pokud za problem neberu
100% CPU load :)

Dan