Linux na USB disku

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Červenec 5 07:45:00 CEST 2003

Dne pá 4. července 2003 09:27 jste napsal(a):
> v podstate ne, ale kdyz uz taham ten disk, tak proc jeste tahat CD? a
> kdyz vsechny tri pocitace s podporou bootovani z USB tak nemusim tahat
> ani disketu... nechci se tady dohadovat, zda su nebo nejsu tak ukrutne

A co budete dělat jak to budete chtít použít jinde, aspoň moje deska neumí
botovat z USB, i když tam jde vybrat z mnoha zařízení.

PS. Jak už vám radilý v jiném příspěvku pokud desky umí botovat z usb tak co
vám brání na ten disk nainstalovat normální distribuci.

PS2. A proč tahat ten disk s usb ? Není jednoduší botovat ze sítě ? Propojit
ty PC ? A máte po starostech nemusíte potom nic tahat přijdete k PC připojíte
se k síti a je to. :-)))

> natvrdlej a nenapadne mne mountnout disk.... ptal jsem se, zda se mam
> pokouset zprovoznit ten linux na HDD pripojenem na USB a jestli nekdo
> poradi :o)
> BOBO

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |