radiova klavesnica + myska

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Červenec 5 07:57:28 CEST 2003

Dne pá 4. července 2003 21:30 jste napsal(a):

>   Na to existuji balicky jako 'hotplug', apod. Ktere zavedou vse
> potrebne ...

No někdy to nefunguje přesně podle představ.

No musel jsem ho dokopat aby ty moduly skusil zadat ručně abychom poznaly kde
je chyba. (hotplug nebo něco jiného, no a ručně je tam nechtěl zavést a ještě
prskal proč to má dělat :-)))  )

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |