radiova klavesnica + myska

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Červenec 5 08:07:52 CEST 2003

Dne pá 4. července 2003 09:28 jste napsal(a):
> + a samozrejme som musel este v Xkach namiesto /dev/mouse
> nastavit /dev/input/mice
> (fici aj koliecko aj vsetko.. :)

> tak uz aj toto ustalo ? ked som trosku pozmenil configy Xiek.
> este by ma zaujimalo gpm.. aky tam mam dat -t (typ ?)
>
> este raz velmi dakujem...

Jo když vás k tomu musí člověk dokopat celkem násilím aby jste skusil ručně
zavést moduly. :-)
Příště jak vám někdo poradí co máte skusit tak to skuste a neptejte se tak
blbě proč. :-)))

PS. Problém je v tom že jak tam není modul pro USB tak vám hotplug nezavede
další moduly pro klavesnici atd.... Protože vůbec nezjistí že tam nějaká je.
Proto jsem radil dát to natvrdo do jádra a později zavest ty moduly ručně.

Jinak jsem rád že jste to sprovoznil a přišlo se na to kde je zakopán pes,
nebo kočka ?

|    e-mail soban na centrum.cz             |
|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |