Dialer skript

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Neděle Červenec 6 03:42:59 CEST 2003

Zbynek Houska wrote:

>Dekuji za postrceni... nicmene si jsem jist, ze jsem podobny skriptik
>nekde na inetu jiz videl... ale nevzpomenu si kde. A pak musim

Skript? To snad nebude tak slozite, abyste kvuli tomu hledal na netu!
Vytvorte dva uzivatele, connect a disconnect, jako shell jim dejte
dva skripty connect a disconnect:

#!/bin/sh
ping -w 3 -c 3 my.gateway.cz || { killall wvdial; sleep 5s; wvdial & };

#!/bin/sh
# tady potreba osetrit, abychom proces mohli ukoncit, zrejme
# jej vlastni uzivatel connect, takze se na nej prepneme
sudo -u connect killall wvdial;

Vylepsenim se meze nekladou, ale tohle by uz mohlo byt funkcni.

Take mne napada, ze pokud na tom linuxovem stroji bezi
www server, lze to realizovat nejakym tlacitkem na webu.
Uzivatel si najede na stranku, z ni se dovi, zda je brana
propojena do netu, pokud ne, da "pripojit", pocka, zda je
spojeni navazano a jde brouzdat.

O.

Ondrej Nemecek
    alias 'OldFrog'