Xmms, xvidtune a dalsi

Marek Siwek marek.siwek na ei.cz
Neděle Červenec 6 16:54:41 CEST 2003

Ahoj,
nainstaloval jsem si RH9, upravil konfiguraky podle svych predstav
ale...
V xmms mi nejdou prehravat mp3 soubory, plagin tam je, aktivni je taky.
Wavy  normalne prehravam.
Xawtv neumi fullscreen. V souboru .xawtv mam volbu fullscreen=800x600
ale po pokusu o tento rezim mi X prepnou do nejakeho blize neurceneho
modu (podle xvidtune je to 672x480 ?), kdyz vypnu xawtv, tak se na
monitor neda divat, hrozne to blika (60Hz), pomuze ctrl alt + a -.
Po prechodu z konzole do X ma pocitac zpozdeni asi tak 2s, cim to muze
byt?

Dekuji za odpovedi, doufam ze nepisu blbosti.
Marek

--
Marek Siwek
marek.siwek na ei.cz