Posouzeni vhodnosti HW pro linux server

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Neděle Červenec 6 17:13:24 CEST 2003

On Sun, 6 Jul 2003 matejic na troja.fjfi.cvut.cz wrote:

> mandrake podle me neni urcen pro serverove aplikace.
> imho je to linux delany pro desktop (wokynka).

Sakra dop*ele práce, zase jeden z těch chytráků!

A z čeho usuzujete, že MDK není vodný na server? Z toho, že má MDK
vyladěnou instalaci pro Desktop tak ihned implikujete, že se na server
nehodí?
Znáte vůbec tu distribuci? Asi těžko, protože by jste takové soudy tady
veřejně nemohl vůbec pronášet!

Víte, že MDK disponuje vychytávkou alá Debian zvanou urpmi na aktualizaci
balíčků, kdy se závisloti řeší automaticky? Víte, že existuje
konferece a webové stránky v režii firmy MandrakeSoft, které ihned
informují o případných bezpečnostích problémech? Víte něco o Apache
Advanced Extranet Serveru, který jako jedna z mála distribucí prosazuje
právě MandrakeSoft? Znáte nástroj msec, kterým nastavíte úroveň
zabezpečení ihned při instalaci? Víte taky, že instalační jádro dovoluje
vybrat minimálně ze 4!! žurnálovacích souborových systémů včetně možnosti
instalace na softwarový RAID? Víte o tom, že MDK standardně instaluje
démony pro kritické služby, které jsou oproti jiným bezpečnější, jako je
např. postfix a proftpd? Víte, že má MandrakeSoft speciální distribuci
pouze pro firewalová řešení, stejně tak jako má speciální verzi na
servery?

Pochybuji, že jste vůbec kdy na stránky www.mandrakesoft.com zabrousil,
protože potom by tady výše uvedený názor nemohl vůbec zaznít a dosvědčit
tak vaše jasně omezené znalosti!

Takovéhle soudy od rádoby "rádců" mě fakt dokážou nadzvednout!
Jestli máte nějakou distribuci oblíbenou tak si ji používejte, ale nesuďte
bez porovnání jiné distribuce tímto způsobem veřejně!

R.V.