Kouwel KW-571B + Debian (Woody)

Jan Oppolzer oppolzer na pluto.pslib.cz
Neděle Červenec 6 22:40:22 CEST 2003

Dobry den,

chtel jsem si vyzkouset Debiana (Woodyho), ale narazil jsem na problem pri
instalaci, kdy mi instalator oznamil, ze nenalezl zadny pevny disk.
Problem je, predpokladam, v tom, ze Woody nejak nezna muj radic (Kouwell
KW-571B), na kterem je pripojen disk. Muzete mi nekdo poradit, pripadne me
nasmerovat spravnym smerem, jak tuto situaci vyresit? Hledal jsem v
mailing listu Debiana, ale nic jsem nenasel. Hledal jsem i na Googlu, ale
take bezuspesne (resp. nasel jsem "neco", ale madarsky..).

Dekuji.

--
 Jan Oppolzer | SPSSE a VOS Liberec | WWW: http://www.pslib.cz/~oppolzer
 E-Mail & UNIX talk: oppolzer na pluto.pslib.cz | oppolzer na jupiter.pslib.cz