Suse Linux - informace ?

novogear na novogear.cz novogear na novogear.cz
Pondělí Červenec 7 07:29:34 CEST 2003

> "Obsahuje OpenOffice.org,
> internetové stránky v Mozille
> je i vmware.
> To skor crossover office.

Ano je tam Crossover Office - zkousel jsem to
minuly tyden a ono to fakt bez problemu funguje.
Po velmi jednoduche instalaci je Office funkcni
vcetne nastaveni tiskaren, zarazeni do menu atd.
Na zadny problem jsem nenarazil, ale chtelo by to
delsi testovani. Co je dulezite ze start aplikaci
je VELMI rychly - zadne zdrzovani. Cestina bez
problemu.

S pozdravem

Ondrej Prokop
webbot na telecom.cz