MANDRAKE + APACHE + KODOVANI CESTINY

Tomáš KRIŠTOF tomas.kristof na freshnet.cz
Pondělí Červenec 7 08:38:55 CEST 2003

Zdravim,
    mam problem s Mandrake 9.0 a Apache 1.3.26 -- apache je nainstalovanej
RPMkem primo z CD Mandrake, vse funguje v poradku, jen mi to nejak spatne
koduje...stranky, ktere jsou na jinem serveru v poradku tak tady nejsou
cesky, kdyz kouknu jakym je to kodovanim, tak se mi ukaze Latinka 9 (ISO).
Nevite co s tim?? Hledal sem nekde v konfigurakach (ten Mandrake pitomej
jich ma na Apache nejak vic, nez sem zvyklej :( ) a zadnej DefaultCharset,
nebo neco takovyho sem nenasel...Nevite nekdo co s tim, plosim, plosim...:))

PS: nejde jen o cestimu, nektery weby maji jazykove mutace a koukam, ze
treba Rustina je taky totalne rozhozena...:(

Predem diky

Tomas KRISTOF -- Krispin