MANDRAKE + APACHE + KODOVANI CESTINY

Tomáš KRIŠTOF tomas.kristof na freshnet.cz
Pondělí Červenec 7 09:47:34 CEST 2003

>     Ale minimalne ten dvojkovej Apache z MDK 9.1 pak narizuje tohle
> kodovani vsem strankam, i tem, ktere maji nastaveny meta charset jinak.
>
>   PD.

zkusim to tam pridat (jen nevim do kteryho z tech konfiguraku, oni se ruzne
includujou, no, tak ja vyzkousim vsechny...:))), ale aby mi pak sla ta
rustina a jiny jazyka....ach jo, uz sem i zkousel tam zkopirovat konfigurak
z jinyho serveru na kterym je kodovani v pohode, ale nic, porad paznaky
misto hacku a carek...:((

TK