par otazek

michal nechci.spam na ne.a.ne.cz
Pondělí Červenec 7 11:00:01 CEST 2003

On Mon, 07 Jul 2003 07:39:11 +0000, Jordano wrote:

> Dobry den,

nazdar

> spustil jsem si Slackware Live CD a zkousim, jak vypada Linux.
> Dovolim si Vam vypsat nejake svoje pochyby a otazky a prosim Vas o
> shovivavost ve Vasich pripadnych odpovedich:

odpovim jako uzivatel linuxu ne jako user, takze mne ber s rezervou

> - jak se meni rozliseni obrazovky?

crt+alt+"+" popr "-"

> - otevrel jsem zkusebne soubor vytvoreny ve Wordu a ukazalo se to
> super, ale v nabidce jsem nenasel ceske fonty. jsou potom v
> distribucich nebo se daji lehce doinstalovat?

v distrubicich jsou a instalace je taky snadna (teda z balicku :)

> - to "animovani" nabidek vypada pekne, ale mam pocit, ze to je takovy
> pomaly, a vubec odezva je nejaka pomala. Jakoby to bylo vsechno liny.
> Kde se vypina ta animace?

nebude to tim ze je to z CD spousteno ? jaky windows managar pouzivas ?
kde ? gnome ? nekde to tam urcite musi byt ... kdo hleda najde :-)

> - trochu se bojim, abych prevedl vsechny svoje maily z The Bat! do
> nejakyho slusnyho klienta na Linuxu. Mam to rozdeleny do ruznych
> podslozek - bude to asi dost prace, co?

pomoci IMAP by to melo jit bez problemu :)

> - delam stranky v Dreamweaveru, uz se to tady probiralo, a zda se, ze
> neexistuje alternativa na Linuxu. Kodari se asi budou usmivat, ale
> WYSIWYG je pro me mnohem snazsi prace pri tvorbe stranek, no proste
> ten Dreamweaver nebo Golive potrebuju. Co byste poradili? Existuje uz
> neco schopneho na spusteni Windows programu pod Linuxem?
> A jak to je - musim mit nainstalovany Windows nebo to jde bez nich?

jsou emulatory ...ale nejsou zadarmo, clovek musi hledat ;-)
nainstalovany win tusim v wmware to je simulace pocitace v pocitaci ...
tam ano, ve wineX ne ....

> Tak, zatim vse, a budu neskonale vdecny kazdemu, kdo se podeli o svoje
> zkusenosti.
>
> Diky, hezky den.

Tobe take ...