Samba a Windows Terminal

Radek Žuja zuja_radek na hortim.cz
Pondělí Červenec 7 11:30:28 CEST 2003

Dobrý den.

Mám následující problém se sambou.

Samba 2.2.7b RH 7.3                  PDC                      Domena A
Windows 2000                              PDC                      Domena B
Windows NT Terminal server      PDC                      Domena C

Potřebuji nastavit mezi těmito doménamy trust.
Trust mezi Win2000 as Sambou (A <->B ) se mi podařilo normálně nastavit, ale
trust mezi WinTerminal a Sambou
(A <-> C )mi vždy ve windech končí hláškou "password incorect" (i když jsou
všechna hesla nastavena tak jak mají.)

Udělal jsem následující pokus. Nainstaloval jsem nový Win Terminal  jako BDC
domeny A. Zkusil jsem nastavit
trust a znovu hláška "password incorect", ale když jsem na Win2000 tak tam
trust nastavím OK.

Předpokládám tedy, že je nějaký problém při nastavení Trustu mezi Win
Terminal a Samba. Hledal jsem na Google,
ale nic rozumného jsem nenašel. Poraďte někdo.

        Díky moc
                Radek Žuja