jak si vyzkouset Linux

Martin Dvorak martin.dvorak na jasnet.cz
Pondělí Červenec 7 12:12:00 CEST 2003

Jakub Maa01 Jirků wrote:

> Mno takhle: Nvidia karty maji dva druhy ovladace, jeden opensource
> zabudovany v Xkach a jeden primo od Nvidie. Ten primo od Nvidie
> funguje mnohem lepe (az na ten odporny napis Nvidia pri startu :) ale
> neni tak docela licencne cisty, takze ho na takovehle cd nejspis
> nemohou pridat. ale u stolniho pocitace, do ktereho ho muzete normlane
> nainstlovat by to fungovalo v pohode ;)

odporny napis NVidia se da defakto vypnout pri startu :-), viz readme u
ovladacu... mne nejvic vadi pri startu firemnich ovladacu nekolik
probliku monitoru, asi dostava monitor pekny zahul. neda se to
problikavani vypnout?
rh 7.3 + update, nvidia ovladac 2123, kde/fluxbox.
zdravi martik