chybny boot lilo LI010101...

Fiala, Roman rf183200 na exchange.Czech.NCR.com
Pondělí Červenec 7 13:32:55 CEST 2003

Zdar.

fdisk /mbr bezpecne odstrani lilo - souhlas

resil bych to tak:
- boot z diskety
- uprava /etc/lilo.conf
boot = dev/fd0    zmen na     boot = /dev/hda
- instalace lilo
lilo

Roman

-----Original Message-----
From: Jan Wild [mailto:wild na ibot.cas.cz]
Sent: Monday, July 07, 2003 1:24 PM
To: linux na linux.cz
Subject: chybny boot lilo LI010101...

 Dobry den
 Omlouvam se za zacatecnicky dotaz ale rozhodl jsem se vyzkouset Linux
 mam doma stare PC P120 32 RAM
 Pripojil jsem dalsi disk 10Mb  na prvnim disku 1Mb jsou Win98 (ale je
 zaimave ze Druid hlasi DOS FAT16 ?)
 vybral RedHat 6.2. cz vydany kdysi Computer pressem
 druhy disk jsem pri instalaci rozdelil na 3 partition hdc1 /boot hdc2 / a
 hdc3 swap
 Lilo jsem nechal instalovat do MBR
 do linuxu se ale dostanu jen pres diketu pri klasickem startu to hlasi LI a
 pak se neustale dokola vypisuje 010101....
 setkal uz jste se s tim nekdo?
 problemu s vetsimi disky jak 1024 cylindru jsem si vedom ale to by mel
resit
 ten hdc1 /boot na zacatku disku ne?

 poddotaz:
 mohu zkusit odinstalovat lilo fdisk /mbr ale nevim jak je to bezpecne (rad
 bych ty windows zachoval)?

 Dekuji
 Zdravim
 Jan Wild