Kouwel KW-571B + Debian (Woody)

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na rubisko.ascs.muni.cz
Pondělí Červenec 7 17:02:22 CEST 2003

On Mon, 7 Jul 2003, Jan Oppolzer wrote:

> No, onen prispevek v konferenci linux na linux.cz me moc nepotesil, protoze
> autor pise, ze v jadre JE podporovan, ale tam se pise o RedHatu a ne o
> Debianovi. Ohledne Debianove konference - toto jsem cetl jiz vcera, ale
> nevim, jak pouzit vlastni kernel pro instalaci Debiana. Ted sedim na
> RedHat 9 s onim radicem (kernel 2.4.21 - podporuje muj IDE radic, jinak je
> podporovan tusim od 2.4.20-pre5), ale nevim, jak toto jadro pouzit jiz pro
> instalaci. Predpokladam, ze to v navodu asi nekde bude, takze se jdu O5
> zacist, protoze jsem to musel tedy prehlednout.

Na strankach vyrobce radicu promise je ovladac pro ony radice. Je to sice
jiny chip, nez maty Vy, ale to nevadi. U tech ovladacu (v tar.gz baliku)
je popis, jak si pripravit jadro a jak bootovat a rovnou instalovat na ten
radic a rovnou do radiu.

Myslim, ze neni duvod se domnivat, ze v pripade jineho cipu (ale s
dostupnymi ovladaci) nelze postupovat jinak.

Btw. pokud pouzijete ovladace od vyrobce a pak se rozhodnete prejit na
ovladace v jadre, tak o data neprijdete, akorat disky se netvari jako
/dev/sdX, ale /dev/ataraid/???, jde to na pohodku. Opacnym smerem jsem to
nezkousel.

--sutr