chybny boot lilo LI010101...

Jan Vybiral jvyb7688 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Červenec 7 17:55:24 CEST 2003

On Mon, 7 Jul 2003, Zdenek Pytela wrote:

> 	Jestli myslite tohle:
> http://faq.linux.cz/07-lilo-velky-disk.html
> tak to existuje nekolik let. Najdete tam mj. i ty odkazy na dokumentaci.

1. Tohle jsem mel na mysli v druhe casti sveho mailu (a taky jsem psal, ze
to asi tazateluv problem nevyresi).

2. Puvodni dotaz se tykal RedHatu 6.2. a ten je jiz taky par let existuje.

3. Zadny konkretni odkaz jsem ve sve odpovedi neuvedl predevsim proto, ze
si myslim, ze neco takoveho si je kazdy schopen najit sam.

4. Myslim, ze dotaz uz byl zodpovezen tolikrat a tak detailne, ze uz nema
smysl to dale rozebirat.

jv