RHCE apod.

Pondělí Červenec 7 18:11:59 CEST 2003

On Mon, Jul 07, 2003 at 03:51:56PM +0200, rtrzicky na artie.cz wrote:
> Zdravim,
cau

> vite nekdo, jak se certifikovat u nas (ne bez nas, radeji s nami:o)(ne, ze
> bych nepreferoval slackware), google nic nevygoogloval, u RH je to vsechno
> v Americe, coz me nijak nelaka:o) A ty castky uz vubec ne (v nasich
> pomerech).
No, vo nedalekej Viedni test RHCE robi jedna firma v juni a decembri (da sa na
to doklikat z redhat.com), ale stoji to riadne vela (okolo 900 EUR len za
test).

Uz som o tom rozmyslal tam ist, ale samemu sa mi to zda trocha predrazene
financovat, a zatial to odo mna nepozadoval. Tak som spravil online test od
brainbench a za 10$ ci kolko to bolo som si nechal poslat diplom :-)

>                   Radek
Bye,

       They called their place of existence the "Universe", not the
                      "Great Programmer/Universe".