Kouwel KW-571B + Debian (Woody)

Jan Oppolzer oppolzer na pluto.pslib.cz
Pondělí Červenec 7 20:29:08 CEST 2003

On Mon, 7 Jul 2003 matejic na troja.fjfi.cvut.cz wrote:

> Jake jsou vyhody takovychto radicu typu KOUWEL a spol? Pokud tomu dobre
> rozumim, jde o SOFTWAROVE radice, protoze vetsinu veci musi stejne udelat
> procesor na desce. Pak uz je pro RAID ale rovnou lepsi neutracet penize za
> tento zbytecny hardware, ale rovnou udelat softwarovy raid pomoci raidtools
>
> v cem je vyhoda techto levnych radicu?
> ( krome toho ze na ne vetsinou nejsou ovladace :-) )

Ano, je to softwarovy radic, ale ja jsem nepsal nic o tom, ze ho pouzivam
jako RAID. Mam v pocitaci jiz radic na desce plne obsazen a tento radic
pouzivam jen jako dalsi pridavny a ne jako RAID.

--
 Jan Oppolzer | SPSSE a VOS Liberec | WWW: http://www.pslib.cz/~oppolzer
 E-Mail & UNIX talk: oppolzer na pluto.pslib.cz | oppolzer na jupiter.pslib.cz