updaty na Suse Linux

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pondělí Červenec 7 21:24:33 CEST 2003

On Mon, Jul 07, 2003 at 04:53:34PM +0200, Jordano wrote:
> U nas v obchode prodavaji Suse Linux 8.1 za 990,- Kc.
>
> Sel bych do toho, ale nevim, jestli se updaty muzou pak porizovat
> napr. obverzi, tzn. treba na 8.1 koupit az treba 8.3 nebo 8.4 atd.

Ano. Pořizoval jsem update ze 7.3 na 8.1. Zkuste si přečíst Meta-FAQ
diskusního listu a řídit se jím. Konkrétně tou částí, kde se píše, že
odpověď máte nejdřív zkusit najít sám. Odpověď na většinu otázek, které
jste zatím položil, se dá najít během pěti minut. Nechcete, doufám,
hned první měsíc vyhrát žebříček tazatelů... :-)

                                                      Michal Kubeček