VMware 4.0 resize disk

Aben Siatris aben na webcom.sk
Úterý Červenec 8 08:20:15 CEST 2003

Dňa Po 7. Júl 2003 19:40 ste napísali:

>   Co v nem mate za OS?
VMware mi bezi pod MDK9.1 a mam v nom Gentoo :)
nehladam vsak moznost ako narabat s particiami priamo v tom
Gentoo, to viem, mam vsak ten problem ze ten file, ktory predstavuje
cely harddrive ma uz 4Gb a pritom na tom disku je len 1Gb dat.
VMware disky su vraj compact. v praxi sa to javi tak ze pri ukladani
na ten disk sa file postupne zvacsuje. pri vyprazdnovani sa vsak
postupne nezmensuje :(( a to je problem