Vzdalena sprava

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Červenec 8 10:31:45 CEST 2003

On 8 Jul 2003, David Tok wrote:

> http://sourceforge.net/projects/rdesktop/

Tak tenhle soft IMHO nedokáže obsloužit W9x, protože nemají v sobě podporu
pro RDP protokol.
Úspěšně rdesktop používám pro W2K server, obecně asi to co je založeno na
NT technologii v serverovém provedení by mělo fungovat.

Cesta k ovládnutí vzdáleného desktopu ať už z Linuxu nebo Win prostředí
vede přes software VNC, více poradí Google & spol.

R.V.