Red Hat 9.0 nedovoli zalozit usera, v nazve ktoreho je znak bodka.

Zdenek Havrlik zdenek na lhotkanet.cz
Úterý Červenec 8 12:20:21 CEST 2003

Zdar
newim zkusil bych zalozit bez tecky a pak ji dopsat so /etc/passwd,
groups, shadow ? otazka jestli to opravdu nebude necemu vadit :-))

--
Zdenek Havrlik
Ředitel technického odboru ústředního výkonného výboru Lhotkanet.cz .