SATA TX2 Promise radic

Milan Roubal roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz
Úterý Červenec 8 17:33:13 CEST 2003

DD,
mam uvedeny radic a snazim se jej rozbehnout v linuxu,
je to pouze radic, nema na sobe RAID podporu.
Na strankach Promise jsou ke stazeni drivery,
pro SuSE pouze pro verze 7.3 a 8.0, coz mi zase
tolik nevadi, problem je, ze pri modprobe toho driveru
dostanu kernel oops, jak jsem zjistil, je to tim,
ze mam zarizeni /dev/sda atd.. na jinych major a minor
cislech. Bohuzel ani v oficialnich driverech ani jinde jsem
nenasel jaka ta cisla maji byt, nasel jsem pouze nekde zminku
ze /dev/sda ma byt major 254 a minor 0, ale co ostatni zarizeni?
radic se zatvari jako kus SCSI a pokusi se prohledat vsech 8 zarizeni,
pricemz ja znam to major number jen pro /dev/sda. Znate nekdo
zbytek pripadne pouzivate nekdo tento Promise radic?
Co se stane kdyz jich dam do systemu vice? (2, 4) ?
    Dekuji
    Zdravi