firewall

Jirka Kubík linux na mukt.cz
Úterý Červenec 8 18:00:48 CEST 2003

Ahoj ...

Kdyz jsem zacinal s linuxem, tak jsem pouzival Shorewall. Byl tusim
standardni soucasti distribuce Mandrake. Ale pokud Vam mohu poradit
zkuste si precist toto :

http://www.root.cz/clanek/980
http://www.root.cz/clanek/990
http://www.root.cz/clanek/995

nebo

http://www.ug.cz/605
http://www.ug.cz/662
http://www.ug.cz/663

a urcite to po chvilce experimentovani zvladnete sam. :-) Ja jsem z
toho taky vychazel a dneska uz mi prijde prace s IPTABLES relativne
snadna. Podle me je vzdy nejlepsi to, do ceho sam vidite.
Nicmene pokud z toho budete mit strach, tak zkuste ten Shorewall.
Snadno se nastavuje a je k nemu hodne podrobna dokumentace.

http://www.shorewall.net/

Jirka