compilovanie pre 486

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Červenec 8 18:04:18 CEST 2003

Dne út 8. července 2003 17:50 jste napsal(a):
> Zdravicko...

> no ale ked to zadam v konfiguracii tak mi potom pise
>
> Kernel panic: Kernel compiled for Pentium+, requires TSC feature!
>
> cize bud tam nemam tsc alebo to neni pre 486...

No pokud jsem to pochopil správně tak jsi to přeložil pro pentium no a to na
486ce určitě nepojede. :-)

Já jsem normálně na k6-2 překládal pro svoji 486ku jádro a uplně bez problémů.

(486) Processor family vyberu a je to.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |