Pridani modulu pro smbfs

Miloš Liška xliska na informatics.muni.cz
Úterý Červenec 8 18:07:59 CEST 2003

On Tue, 8 Jul 2003, Hunterz wrote:

> co dokompilovat jako modul?
>
> Tu rekompilaci si zopakujte, opakovani matka moudrosti.

Dobry den,
mam za to, ze by to melo fungovat, resp. uz jsem neco podobneho delal
pri nejakem expedimentovani se sitovymi kartami. Takze:
o  vbehnu do adresare, kde jsem predtim jadro tvoril
   (predpokladam, ze se v tom adresari mezitim nic divokeho nestalo)
o  make menuconfig (a pridam, co potrebuju)
o  make modules
o  rucne prekopiruju modul, ktery potrebuju
o  depmod -a

pripadne si to cele zopaknu, pokud je depmod -a z neceho smutny a pridam
moduly, ktere mu chybi.

Melo by to fungovat

S pozdravem
--
           		   Miloš Liška
   	  mail: xliska na informatics.muni.cz  ICQ: 101055780