compilovanie pre 486

Miloš Liška xliska na informatics.muni.cz
Úterý Červenec 8 18:12:58 CEST 2003

On Tue, 8 Jul 2003, Martin Dvorak wrote:

> chapu to dobre tak, ze pak to jadro vezmete a presunete na tu 486?
> martik

Dobry den,
pri konfigurovani jadra staci zvolit 486 Processor family a
Unsynced TSC support...

Zrovna na tohle jsem narazil cca pred mesicem v souvislosti s jadrem
2.4.21

Jinak jadro si klidne zkompiluju na necem vykonem, kde je za 5 minut
hotovo i s moduly a pak ho rucne vnutim jakemukoliv jinemu stroji.

Teda za predpokladu ze je prave pro ten stroj konfigurovane ;))

S pozdravem
--
           		   Miloš Liška
   	  mail: xliska na informatics.muni.cz  ICQ: 101055780