HP Photosmart 720 pod Linuxem

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Úterý Červenec 8 23:44:56 CEST 2003

Jiří Kubík napsal(a):
> Ahoj, nemate nekdo zkusenosti s timhle fotakem pod Linuxem ? Mel by
> podporovat mass storage, ale ja to nemam moznost vyzkouset. Mate
> nekdo nekdo tenhle fotacek a chodi Vam to ? Jinak na soukrome uvitam
> v mailu i nejake pripadne zkusenosti s timhle fotakem. Uvazuji o
> koupi ale nekde na netu jsem cetl ze jsou s tim pod Linuxem problemy

S timto fotakem primo zkusenosti nemam, ale HP Photosmart 318 funguje.
http://www.abclinuxu.cz/hardware/ViewRelation?relationId=7929
Osobne by si jej nikdy nekoupil, ale to asi vychazi z me celkove
neduvery k digitalnim fotakum (mam 35mm Olympus OM-2). HP Photosmart 720
je modernejsi produkt, tak snad bude fungovat take.

Hledate-li vsak opravdu kvalitni digitalni fotoaparat, pak by jste se
mel podivat na Olympus E-1.

--
Vaclav Dvorsky
http://www.akira.cz