Pomaly start linuxu

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Červenec 9 09:34:36 CEST 2003

On Tue, 8 Jul 2003, Frank J. Tomes wrote:

> Dobry den,
> chtel bych se zeptat na tipy, jak urychlit start systemu. Delal jsem
> par mereni startu systemu a vyslo mi:
>
> FreeBSD 4.7 stable	27 s (do konzole)
> Win98se 		56 s (cely desktop)
> Mandrake 8.2 	1 min 	49 s (do konzole)

Vážně by mě zajímalo, kdo kdy většinou začínajícím uživatelům poradil
srovnávat systémy podle toho, za jak rychle "naběhnou"...

Stačí se podívat do adresáře se startovacími skripty a tam je vidět, co
všechno systém provádí/spouští před tím, než přijde na řadu výzva pro
přihlášení se.

Jelikož se u Unixů obecně nepředpokládá, že se budou rebootovat 6x za den,
je doba spuštění té které distribuce docela irelevantní...

R.V.