Pomaly start linuxu

Jan Reznicek reznicekj na lfhk.cuni.cz
Středa Červenec 9 11:04:00 CEST 2003

No ja bych to videl takhle. Nepokladam se za prilis zkuseneho, ale
dovedu se vzit do pocitu bezneho usera, ktery prijde ke sve pracovni
station (protoze se urcite nebavime o staletych serverech) a chce zacit
pracovat. Jak mu vysvetlit, ze ze musi na linux pockat minutu nebo vice,
kdyz petadevadesatky nabihaji uz za nekolik sekund? A mimochodem: uz
jste nekdy videli startovat BeOS?

--
S pozdravem

Jan Reznicek