legalnost kopirovani distribuci

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Středa Červenec 9 12:19:27 CEST 2003

On Wed, Jul 09, 2003 at 08:27:58AM +0200, Ing. Pavel Janousek wrote:

> 	Uzavrel jste smlouvu? Uzavrel - tim, ze jste rozlepil krabici
> jste souhlasil s licencnimi podminkami, ne? Je v licenci klauzule, ze
> dodavatel muze podminky kdykoli zmenit a ze verze, podle ktere se bere
> "pravo" je ta na WWW? (pokud tam takovato klauzule je, divim se, ze se
> jeste nekdo se SuSE bavi) Nabidl Vam nekdo pisemne zmenu podminek, se
> kteryma jste souhlasil?

Rozlepením obalu s CD jsem souhlasil pouze se zněním omezené záruky.
Aspoň to na něm bylo napsáno. V případě SuSE 8.2 dokonce licenční podmínky
v papírové podobě v krabici nejsou, jsou pouze na prvním instalačním
CD/DVD. Přiznám se dobrovolně, že jsem je podrobně nezkoumal, nenapadlo
mne, že by mezi verzí 7.3 a 8.2 došlo k tak výrazné změně. A už vůbec
mne nenapadlo, že by výklad ve FAQ na oficiálním webu tak zásadně
nesouhlasil s tím, co je v licenčních podmínkách. Ano, jsem blbec,
místo matfyzu jsem měl vystudovat práva, vypadá to, že pro činnost
v oblasti IT by se to hodilo víc. :-(

                                                          Michal Kubeček