IPTables bez NAT

Dusan Zatkovsky dusan na printsoft.cz
Středa Červenec 9 16:38:53 CEST 2003

Dne st 9. červenec 2003 16:24 jste napsal(a):
> Zdravim,
>
> chtel bych se zeptat na stupidni otazku za kterou se predem omlovam. Jak
> spustit a provozot IPtables nebo Maskaradu bez NATu. Jde mi o to aby se mi
> na console serveru vypisovali aktivni konexe, jaka sluzba a port je
> spustila a na jaky port/sluzbu se snazi pripojovat.
> Diky za Vase odpovedi a preji prijemny den
>
> Filip

Nie som si isty, ci rozumiem co chcete docielit, ale pokial len potrebujete
vidiet, kdo sa kam connectuje na Vas stroj, mozete pouzit napr. lsof, alebo
nieco podobne.
Pokial chcete vidiet, co tecie do internetu, potom spustite prikaz priamo na
brane (s tymto si ale vobec nie som isty, ale proste nejaky network scanner
to urcite vyriesi)
--

S pozdravom,
Dusan Zatkovsky