OT: Co pocitac a vase oci?

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Čtvrtek Červenec 10 08:24:51 CEST 2003

	Potvrzuji, za rok jsou schopny (drive oblibene (a jine
nesehnatelne v rozumne cene 3000-4000 Kc) Merkury) znicit treba i 2
dioptrie (mne konkretne neco kolem 1.5)

> B/ doctor rikal, ze by mi mohl dat cocky slabe proti a ze by se mi
>   prestali ocicka zhorsovat a dokonce mohli i vylepsit!!!

	Jeee, tento nazor jsem uz take slysel a dal na neho (od ocniho
lekare), dopadlo to tak, ze za 2 roky misto zlepseni prirostla dalsi
1...:-( (kratkozraka dioptrie). To se medici uci z nejake svate bible a
veri tomu nebo to je zavisle per person?