Pomaly start linuxu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 10 08:34:47 CEST 2003

> Odesílatel: oldfrog na volny.cz

> Rychlost startu nevypovida o vykonnosti systemu.

Ano, MDK je obecne velmi pomaly co se tyce startu a muze za to jejich
skripty. Az bude BSD nebo windows na urovni MDK, tak budou startovat mnohem
dele. POkud chcete rychly start (treba na firewall ci co), pouzijte
specializovanou distribuci, kdy i s bootovanim z diskety vam to nastartuje
do pul minuty. Naebo z flash ci CD do nekolika vterin.

JL.