unreal tournament

Pavel Benisek pavel.benisek na vogel.cz
Čtvrtek Červenec 10 09:53:17 CEST 2003

Tak jsem vcera v praci zkousel ut2003-demo na ATI RAGE 128 (tusim pro
nebo ultra- muzu doplnit pozdeji) a jede mi naprosto bez problemu.
Pokud chcete poslete mi soukrome pozadavek a muzu zaslat config. Mam
Gentoo Linux.
Funguji v pohode i Enemy Territory a Quake3Arena. Zdaji se mi rychlejsi
nez na predesle Riva TNT2 Pro a to jsem ted jeste na pozadi kompiloval...
Procesor PIII na 666MHz.
Nemuzu ut2003 srovnavat s Windows, protoze je nemam, ale kdysi jsem
zkousel Quake3Arena a zdalo se mi to pod linuxem rychlejsi.

Pavel Benisek