[Fwd: Licencni podminky produktu SuSE]

Petr Kania kania na suse.cz
Čtvrtek Červenec 10 10:24:58 CEST 2003

Dobry den,

> 	Ten FAQ jsem se snazil vcera marne najit na *.suse.cz, takze mam
> jen informace podane kolegou Kubeckem - ten tvrdi, ze byl konkretni
> pripad "pouziti" SuSE Linux CD popsan nejak v licenci, kterou dostal,
> nejak vysvetlen ve FAQ a nyni licence za souborne dilo to cele uplne
> obratila a puvodni moznosti jasne znemoznila...
Snazim se pouze zjistit v cem se citi uzivatele SuSE Linuxu a ostatni
omezeni soucasnymi podminkami. S panem Kubeckem diskutujeme celou
situaci take a myslim, ze jsme jiz nalezli stanoviska, ktera nejsou
vzajemne neslucitelna - ale nedovolil bych si predjimat jeho nazor

> 	Jak rikam, na webu SuSE jsem to nenasel, stare licencni podminky
> neznam, produkty SuSE jsem nepouzival, tudiz jsem nemel ani potrebu cist
> FAQ, muzete tedy tyto informace vyvratit?
Rad budu reagovat - ale co mam vyvracet??

> Mam totiz pocit, ze nepravdive
> informace v teto konferenci je snahou okamzite narovnat, ale pravdiva
> tvrzeni se prechazeji tichym mlcenim.
To povazuji za spravne, ze 'nepravdive' informace je treba uvadet na
pravou miru, ale porad se zde hovori o snahach a pocitech - a ty ja
vyvracet nemohu, protoze tady chybi argumentacni zakladna

> Z tohoto meho pocitu tedy prameni
> to, ze ta informace byla zrejme pravdiva, protoze ani Vy, ani kolega
> Janik, coby "zastanci" SuSE jste ji nijak nenapadli...
Jaka informace? Cekam od komunity konstruktivni kritiku za licencni
podminky pro SuSE Linux jakozto souborne dilo a udelam vse proto, abych
vysvetlil stanovisko SuSE - proto jsem svuj predchozi prispevek
lapidarne delil do sekci, proc, nac, odkdy a co to znamena.

--

Best Regards / S pozdravem,

Petr Kania
Production and sales manager / Vedouci oddeleni produkce a prodeje
SuSE CR, s.r.o.                  e-mail: petr.kania na suse.cz
Drahobejlova 27                  tel: +420 2 96 54 23 73
190 00 Prague 9                  fax: +420 2 96 54 23 74
Czech Republic                   http://www.suse.cz