OT: Co pocitac a vase oci?

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Čtvrtek Červenec 10 10:36:05 CEST 2003

Ondřej Kadlec wrote:
> Zdravim,
>
> mel bych takovou anketu - tyka se hlavne tech, kteri pouzivaji klasicke
> monitory a travi u pocitace vice nez 8h. denne.
> Nemate problemy se zrakem (jakekoliv)? Pripadne jak jim predchazite?
>
> Proc se ptam... travim letni prazdniny doma (dalkova brigada, programuji) a
> po 5 dnech sezeni u pocitace (cca 9h.) jsem zacal mit rano otekle oci a dnes
> prisel i zanet spojivek.

Sice na OT vetsinou neodpovidam, ale zde jsou moje nekolikalete
subjektivni poznatky:

Doporucuji kazdopadne vypnout vyhlazovani pisma !!
Dalsi moje zkusenost je, ze CRT monitor (spravne nastaveny)
je podstatne lepsi nez LCD (kdyz jsem si koupil LCD mel jsem rano
podobne problemy).
Taky cerny text na bilem pozadi neni to prave, pouzivam cerny text
na cca 40% cerne(sede).

Roman DAVID