Pomaly start linuxu

Jirka 'Eagle' Novák eagle na unicode.cz
Čtvrtek Červenec 10 10:04:42 CEST 2003

> Dobry den,
> chtel bych se zeptat na tipy, jak urychlit start systemu. Delal jsem

> Nejake tipy?
> DMA na disku zaple mam.
> Zadne zbytecne sluzby nebo sitove demony se nespousteji (jen sshd).

Pokud pouzivate LILO, tak v /etc/lilo.conf nastavte volbu compact (ale
predtim si proctete man lilo.conf).

V MDK se spousti nejaka detekce noveho HW, zvazte, zda je to nutne.

Dale se nejspis spousti ldconfig, ktery rovnez stoji za zvazeni.

iptables nevypinejte ;-).

Pak tam je samozrejme spousta sluzeb, ktere muzete nebo nemusite
pouzivat (jak jiz bylo receno - apache, proftpd, ssh, mysql, ldap, ...).

Mne se objevi prihlasovaci dialog v kdm po cca 35 - 40 s (athlon 1600+,
reiserfs, relativne pomaly disk). Spoustim takove ty bezne veci jako je
apache, mysql, syslog, ... Pritom nejvice casu trva ldconfig a
inicializace USB, start kdm samozrejme nepocitam.

Mam slackware 9.0.

--
Jirka 'Eagle' Novák
registered linux user #173581