SWF soubory pro FLASH

Martin Povolný xpovolny na aurora.fi.muni.cz
Středa Červenec 9 19:05:19 CEST 2003

Dne: Tue, Jul 08, 2003 at 10:36:41PM +0000, Oak napsal:
> Dobrý den,
>
> kamarád mi dal na CD různý srandičky ve Flashi, jde o SWF soubory. Ve
> woknech to jelo v IE úplně O.K., ale u mě na Linuxu se to otevřelo v Real
> Playeru. Jel jen obraz, ne zvuk. Interaktivní scény nešly ovládat, nebo i
> jen spustit.
>
> V systému mám ještě:
> +
> +
> ale ani po projití Readme jsem nepřišel na to, jak tím nějakej soubor
> přehrát.

Ten standalone se jmenuje "gflashplayer" a funguje vyborne, zkuste ho
spustit z prikazove radky.

Druha moznost je podivat se na to www browserem. Tedy pokud mate ve svem
distru korektne onen plugin nainstalovan pro browser, ktery pouzivate.
To zjistite (mozilla, galeon) zadanim url "about:plugins".

Cely vas problem je pravdepodobne spatna asociace .swf s RealPlayerem
v KDE, nebo v cem to klikate.

Mimochodem RealPlayer mi flashe prehrava normalne se zvukem, ale
neinteraktivne.

--
Martin Povolný, xpovolny na fi.muni.cz, http://www.fi.muni.cz/~xpovolny