SATA (Serial ATA) Linux Support - SiI 3112

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Čtvrtek Červenec 10 11:36:25 CEST 2003

Zdravim,

ma niekto z vas skusenosti so Serial ATA SiI 3112?

mam tu jednu masinku, kde som to uz rozbehal, mam vsak niekolko
nejasnosti:
1. pri bootovani som nastavil RAID, Linux mi vsak detekne 2 disky hde a hdg
   ... ako je to teda v skutocnosti, ked mam v kerneli:
   [*] Support for IDE Raid controllers
       <*>    Support Promise software RAID (Fasttrak(tm)) (EXPERIMENTAL)
       <*>    Highpoint 370 software RAID (EXPERIMENTAL)
       <*>    Silicon Image Medley software RAID (EXPERIMENTAL)
   ???

   je to teda sw RAID? treba explicitne pouzivat raidtools?

2. pri formatovani poslednej velkej particie sa to tahalo strasne
   pooomaaalyyyy ... je mi to podozrive

pouzivam kernel 2.4.21 + ac4 patch + bootovacie diskety Debian Woody
doplnene o toto nove jadro, su tam dva identicke disky

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE