Procmail a prilohy

Matous Jan Fialka fialka.linux na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 10 12:42:52 CEST 2003

On Wed, 9 Jul 2003, Bretislav Duda wrote:

> Zdravim,
> udelal jsem si v procmailu filtry pro spamassassin a preposilani kopii na
> mobil. To je ok, akorat me trapi jak udelat aby se nepreposilala i priloha
> emailu.
>
> Mam sice
> * < 100000
> ale to se mi nelibi, radeji bych nejak vyjmul prilohy. Neprisel jsem ale na
> to jak. Jde to vubec nejak jednoduse?

Ahoj.

Treba by poradil moudry google?

Kdysi jsem take nasel par adres s nejakymi triky pro procmail. Treba se tam
neco najde:

1. http://www.uwasa.fi/~ts/info/proctips.html
2. http://pm-doc.sourceforge.net/pm-tips-body.html
3. http://info.ccone.at/INFO/Tips+Co/pm-tips.html
4. http://mirror.ncsa.uiuc.edu/procmail/ssjaaa/pm-tips-body.html
5. http://yz.kiev.ua/www/etc/procmail/pm-tips-body.html

Ale nezarucuju, ze tam naleznete to, co hledate.

Preji krasny den,

--
Matous Jan Fialka     Variable computing Prague
Private E-Mail:     matous_jan.fialka na seznam.cz