Uzivatelum notebooku -> jak na 15pin vystup na monitor?

vodicka pitnavoda na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 10 12:54:56 CEST 2003

Preji vsem pevne zdravi!

Budou to skoro 4ri roky co jsem spokojenym uzivatelem notase:
COMPAQ ARMADA 1750

graficka karta:
3D Rage LT Pro AGP-133
ATI Mach 64
Xkovej driver: ati

vypis toho duleziteho z XF86Config:

Section "Device"
                Identifier  "ATI Mach64"
                Driver      "ati"
                VendorName  "ATI Mach64"
                BoardName   "ATI Mach64"
        EndSection

        Section "Screen"
                Identifier "Screen0"
                Device     "ATI Mach64"
                Monitor    "Monitor0"
                DefaultDepth     16
                SubSection "Display"
                        Depth     16
                        Modes    "800x600"
                EndSubSection
        EndSection

 O CO JDE? - vsecko funguje perfektne (no teda obcas to uspavani,
ale to je z jineho soudku - snad jen pro porovnani dodam, ze
daleko daleko vic uspavani zlobilo kdyz jsem na tom mel M$ wokna!!
Misto uspani se natvrdo vypnul. Dnes se to taky obcas stane, ale
s APM daleko mene - presto je to spis chyba notebooku nez softu...)

O CO JDE? PODRUHE - Prisla potreba rozchodit v tuxu 15ti PINovy
vystup na monitor. Obcas prednasim a vazne bych chtel se svym
notebookem na projektor. Dosud se mi nepodarilo lokalizovat
adresu tohoto vystupu. RESIL JSTE TO NEKDO U SEBE?

Predem dekuji za vase hodiny stravene resenim meho skromneho
problemu - ja si dam zatim nohy hore a pockam ;o)
Pro Ty, kteri predesle dva radky urazily bych chtel jen rict,
ze jsem neska snedl ftipnou kasi.

Dekuji a preji krasny den a spoustu ryb tucnaci!

--
Mr. Vodicka
/*kazdy tux se meje