Nestabilita pri praci s Mandrake

Pavol Zibrita zibrita na kopernik.cc.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Červenec 10 13:29:55 CEST 2003

Jiri Petrlik wrote:

> Zdravim,
> pouzivam Mandrake 9.0. Obcas se pri praci stane, ze se system uplne zasekne a
> pomuze az uplny reset. Zkousel jsem se uz podivat do logu, ale nic zajimaveho

Odporucil by som najprv zistit, ci mrznu len X-si. Mne sa stava, ze mi
zatuhne XFree (redhat7.3 + openoffice + mozzila) ale system bezi dalej,
takze sa nan da z vonku prihlasit. Proste je odpisana klavesnica a mys...

Teda, ak vam to stuhne, vyskusajte sa na machinu prihlasit (teda nech Vam
tam bezi sshd alebo telnetd), alebo aspon
zistit ci odpoveda na ping. Prihlasenie moze trvat dlhsie. Ked to ide
tak kuknut ps (top) a hladat extremy (velke vyuzitie pamate procesora).

killnut X-ka. gdm (a pod) znova nabehne.

Ak to nie je Vas pripad, tak este je dobre vyskusat kompilaciu kernelu, ta
vcelku dobre otestuje stabilitu systemu :)

P.Z.

http://www.and.sk
http://ailab.fmph.uniba.sk
Don't imitate, inovate.