SWF soubory pro FLASH

Milan Svoboda Milan.Svoboda na centrum.cz
Pátek Červenec 11 10:37:53 CEST 2003

> Dobrý den,
>
> kamarád mi dal na CD různý srandičky ve Flashi, jde o SWF
> soubory. Ve woknech to jelo v IE úplně O.K., ale u mě na
> Linuxu se to otevřelo v Real Playeru. Jel jen obraz, ne
> zvuk. Interaktivní scény nešly ovládat, nebo i jen
> spustit.
>
> V systému mám ještě:
> +

                        ^^^^^^^^^^^^^^^^
To je samostatny prehravac. Proste se spusti jako program a
pak pres menu otevrit soubor. Funguje dobre.

--

Milan Svoboda

E-mail: Milan.Svoboda na centrum.cz
GNU/FDL Anglicko-Český slovník
http://slovnik.zcu.cz ; http://slovnik.zcu.cz/online

Microsoft does write "free" software. Not free as in "free
beer," or "free speech," but "Free Tibet."