OT: Co pocitac a vase oci?

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Pátek Červenec 11 13:23:08 CEST 2003

	V tomto bych oponoval, zejmena po zkusenostech prednich ceskych
odborniku na rychlocteni apod. (prenesene se domnivam, ze to plati v
"ocne namahaci cinnosti" obecne). Podrobnosti a diskuse na toto tema i
zde cca 2 roky nazpet (s moji ucasti) - moje zkusenosti se za tu dobu
nezmenily, naopak mohu potvrdit (servisni technik (ja) se u zakazniku
potka s vselicim, mohu srovnavat).

> Mate nekdo zkusenosti s klekackami? Kdysi to byla velka moda, pry
> uzasne zdrave. Je to tak dobre? Jde v tom vydrzet deset hodin? Nekdo
> mi rikal, ze vzycky po par hodinach zacal krivit zada, protoze
> klekacka nema operadlo.
> Vite nekdo o dobre ergonomicke ("zlomene") klavesnici?

	Nekdo je z toho nadsen i po modni vlne - zkuste se na dopady
zeptat slecny na adrese sue na pinknet.cz