Broadcom NetXtreme gigabit ethernet

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Pátek Červenec 11 13:31:43 CEST 2003

Radek Oslejsek napsal(a):

> tg3, je soucasti jadra. Aspon u nasi karty NetXtreme BCM5700 Gigabit Eth.
> funguje bez problemu.

No a pokud budete googlovat vice (hledejte bcm - tak se ten ovladac
jmenuje), tak jej najdete. Mate-li gigabit, hledejte bcm5700, mate-li
stovkovou verzi, hledejte bcm4400. Obe verze mam a oba ovladace funguji
bez nejmensich problemu. No a nevite-li (jako ja, v dokumentaci byla
napsana integrovana gigovka, ve skutecnosti na desce byla stovkova
verze), rozdelejte stroj a kouknete se na cip, je to na nem napsane.

Nebo taky lspci, ale to je trochu nudny pristup...

--
Vladimír Náprstek
mail: vladimir.naprstek na scplyn.cz